מעקה זכוכית לבריכה

בעיצוב מתחם הבריכה הפרטית שלכם חשוב מאוד לשים דגש על התקנת מעקות. אנו בדורי גלאס ממליצים בחום על התקנת מעקה זכוכית לבריכה.

היתרון הגדול של התקנת מעקה זכוכית לבריכה הוא כפול:

ראשית, בטיחות!
אנו בדורי גלאס רוצים שתהנו מהחוויה המשפחתית של יום כיף בבריכה נטול דאגות. מעקות הזכוכית שלנו עשויים זכוכית חסינה ובטיחותית ביותר לשימוש, ומאפשרת לילדיכם להתרוצץ באיזור הבריכה ללא חשש. כך, תוכלו ליצור סביב הבריכה מרחב מוגן ובטוח לילדיכם ולכם.

יתרון חשוב לא פחות בהתקנת מעקה לבריכה הוא העיצוב.
מיטב אנשי המקצוע שלנו הם בעלי נסיון עשיר בעיצוב והתאמה של מעקה זכוכית לבריכה. נשמח לשמוע מכם על מתחם הבריכה שעיצבתם בביתכם ולהתאים לו ביחד אתכם את מעקה הזכוכית המתאים. לבריכות, ניתן להשתמש במעקה זכוכית שקוף שהוא ניטראלי יותר ומשתלב היטב עם בריכות בסגנונות שונים ואף עם פריטים בריהוט הגן הכללי שעשויים מחומרים שונים ושאינו מסתיר אותם.

מעקה זכוכית שקוף יאפשר לכם להשתכשך במים ולשחות בבריכה בזמן שאתם עדיין יכולים “לשים עין” על הילדים שנמצאים מחוצה לה. אנו מציעים מגוון רחב של אבזורים ללוחות הזכוכית ואפשרויות כמעט בלתי מוגבלות לשימוש בחומרים שונים לחיבור בין לוחות הזכוכית. בזכות הזכוכית השקופה והנייטראלית ניתן לשלב חיבורים מחומרים שונים כגון עץ, מתכת ועוד.

סוג נוסף של מעקה לבריכה הוא מעקה זכוכית חלבי. אנו בדורי גלאס יודעים שחשבתם על כל פרט בעיצוב הגינה והבריכה. לכן, אנו רואים במעקה זכוכית לבריכה שלנו לא רק פריט בטיחותי ממדרגה ראשונה אלא גם סוג של תכשיט שיכול לייפות ולהוסיף המון יוקרתיות למראה הכללי והסופי של מתחם הבריכה בביתכם.

אנו מזמינים אתכם לשאול אותנו על מעקה זכוכית חלבי לתיחום הבריכה הביתית שלכם. המעקה החלבי יהפוך את הבריכה לאיזור אינטימי יותר עם מראה קלאסי.  בקלות, תשכחו שאתם בבית שלכם ותרגישו כמו בבריכה הפרטית בנופש בצימר יוקרתי.
צרו עימנו קשר לתיאום פגישה בביתכם, ללא עלות או התחייבות, והבטיחו לעצמכם חויית נוחות ובטיחות בבריכה הביתית שלכם כבר בקיץ הקרוב.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
קיר זכוכית למטבח

קידום אתרים  

תפריט נגישות