מעקה למדרגות מזכוכית

מעקה למדרגות מזכוכית הפך לפופלארי מאוד לאחרונה – ובצדק!
מעקה הוא חובה בכל מבנה עם גרם מדרגות זה ברור לכולנו.  הבטיחות מכתיבה לנו להציב מעקה איתן ויציב.אך מי אמר שחייבים להשתמש בחומרים כמו עץ או מתכת? 
מעקה שעשוי מחומרים אלה, גם אם הוא מעוצב ומסוגנן, הוא עדיין עלול להכביד על המראה הכללי, משפיע על השימוש בחומרים וצבעים עבור ריהוט אחר בבית. אחרי שההתלהבות מהמעקה המעוצב שלנו הצטננה אנחנו מבינים שנתקענו איתו לשנים רבות – הרי מעקה הוא לא קנייה שנעשית בתדירות גבוהה…

מעקה למדרגות מזכוכית פותר לנו את כל הבעיות הללו והופך להיות לתכשיט של ממש.
ניתן לעשות שימוש במעקה זכוכית שתול בכמה סוגי זכוכית, דבר שמאפשר גמישות רבה בעיצוב. הזכוכית השקופה למשל, “פותחת” את המרחב של המדרגות אל הסלון ומשתלב בצורה מושלמת עם כל סוגי הריהוט. אם תרצו, לעומת זאת, דווקא להסתיר את איזור המדרגות ולתחם אותו, זכוכית חלבית תאפשר לכם לעשות זאת בצורה אלגנטית ולשמור על נוף פנימי נקי בבית.

מעקה זכוכית שתול הולך והופך למעקה הנבחר באלפי בתים ומשרדים והופך למעקה המועדף על רבים.

חשוב לציין שכל מעקה למדרגות מזכוכית מבית דורי גלאס עשוי מזכוכית מחוסמת. מעקה זכוכית מחוסמת הוא מעקה זכוכית “ללא חשש” – הזכוכית חזקה פי 5 מזכוכית רגילה, ועמידה ביותר בפני פגיעות וחבלות כך שתוכלו לאפשר לילדים לעלות ולרדת במדרגות בראש שקט.

מעקה למדרגות מזכוכית הוא למעשה מעקה זכוכית מחוסמת ובטיחותית שממש “נשתל” ברצפה. חלקו התחתון של המעקה מוחדר ומחוזק בבטון אל המשטח או הרצפה שבה הוא מוצב כך שחלקו העליון נותר חשוף בשלמותו. כך מתקבל מראה נקי, חלק ואחיד ללא צורך בחיזוקים נוספים.

התקנה של מעקה למדרגות מזכוכית של דורי גלאס מאפשרת לכם להנות מכמה עולמות בבת אחת:

  • מראה חלק, נקי ואלגנטי
  • התאמה של המעקה לכל סוג עיצוב וכל לוק ביתי
  • שימוש במעקה למדרגות בעל רמת גימור גבוהה
  • בטיחות השימוש בזכוכית מחוסמת – באחריות!
  • מלאכת ניקוי קלה ביותר
מוזמנים לצפות בגלריה בנוסף:
מעקות
קידום אתרים  

תפריט נגישות